sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Vopsea peste text

Cum sa aruncam cu vopsea peste text sau orice alt obiect. In exemplul de mai jos am prelucrat un text, la fel de bine se poate prelucra orice "obiect"



Va spun pe scurt cum am procedat (pentru info suplimentare vedeti video de mai sus).
Am scris "vopsea" folosind editorul de text din photoshop pe size 100. Am creat un layer pe care am stropit cu niste vopsea dupa care am dat duplicate layer.  Brush-ul de tip spray pe care l-am  folosit il puteti descarca de aici.
Apoi layerul cu text l-am pozitionat intre cele doua layere cu culori si i-am adaugat umbra
Layerul de deasuprea cel cu culori i-am aplicat clipping mask (click dreapta si selectam clipping mask)
Daca va scapa ceva lasati-mi un mesaj

Un alt exemplu




Aceasta tehnica o putem aplica nu numai pe text ci pe orice ne dorim. Experimentati!

4 comentarii:

  1. nici unul dintre link-uri nu functioneaza|??

    RăspundețiȘtergere
  2. uite am aici o gramada de brushuri printre care si cel cautat de tine http://www.filebox.ro/download.php?key=a8de959c1108ddc93fb3a0207b47a497

    Brushurile de care vb. se gaseau si in sectiunea download

    astia de la newflyupload au schimbat site'ul si mi'au sters toate fisierele si de aia nu mai functioneaza linkurile.

    RăspundețiȘtergere