joi, 26 noiembrie 2009

Femeia lup (wolf women)

Am plecat de la imaginile urmatoare:



Am suprapus layerul cu lupul peste fotomodelul de mai sus, am potrivit sa se suprapuna exact peste capul tipei(am folosit ctrt +t), am aplicat o masca layerului cu lupul si am dat reveal doar la partea dreapta din capul lupului. La layerul cu lupul am lasat blending mode pe normal
Apoi am suprapus layerul cu textura de pamant crapat peste tipa si am dat reveal doar la suprafata care se suprapunea peste piele (nu si peste capul lupului).Blending mode pe color burn.

Am mai luat o data poza cu capul lupului, de data asta nu am redimensionat-o ci am lasat-o in marimea initiala pentru a face background-ul. La blending mode am dat overlay si opacitatea 55%

Am mai aplicat cateva filtre de culoare (am folosit nuanta albastru pentru a "raci" un pic scena), am pus o pata de sange pe care am intins-o un pic cu smudge tool.

De aici puteti descarca si fisierul psd sa vedeti toate layerele.download aici.


Imaginea finala



4 comentarii:

  1. eu nu pricep nimica , fiti si voi mai expliciti , va rog

    RăspundețiȘtergere
  2. F tare dar pe bune chiar nu pricep nimic :| . Incercati sa spuneti totii pasi. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant si foarte diferit arata la final :)

    RăspundețiȘtergere