duminică, 1 noiembrie 2009

S-a lasat noaptea in photoshop

Un alt efect pe care il voi aplica unei fotografii este de a transforma ziua in noapte. La acest efect am adaugat si ninsoare viscolita (efect tratat intr-un post anterior ).
Imaginea am intunecat-o accesand variation din meniul image/adjustments/variation
In variation gasim shadow (zonele intunecate din fotografie) midtones (tonurile de luminozitate medie din fotografie) si highlights (tonurile cele mai luminoase din fotografie)

Am plecat de la imaginea urmatoare




Bara de derulare orizontala; fine-coarse este pentru a alege cat de fina sau brusca este schimbarea tonurilor.
Pentru a aduce noaptea peste casuta noastra in dreapta jos avem darker. Apasam de cateva ori pe darker in modul shadow repetam acelasi lucru pe modul midtones si highlights pana obtinem intr-adevar un rezultat optim. Ulterior mai putem regla si culorile pe modul hue saturation (un ton de albastru in plus aduce o impresie de rece, frig)
Cu levels mai putem regla intensitatea luminii in functie de rezultatul obtinut pana in prezent.

Pata de lumina pe care o veti vedea venind din spatele muntelui a fost creata in felul urmator:
-am creeat un layer nou pe care am trasat cateva dungi de albe in locurile care le vroiam mai luminoase si am aplicat la blending mode overlay
-am aplicat gaussian blur pentru a dispersa linia (pata, petele de lumina)
Am ajuns la rezultatul urmator




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu