sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Stiti sa manuiti toporul?

Haideti sa ne relaxam un pic cu cativa stropi de culoare rosie.
O sa incep cu sfarsitul. Imaginea la care am ajuns este:



Adevarul ca am pus ceva layere sangeroase dar daca nu e de ajuns o sa va dau posibilitatea sa descarcati fisierul psd si sa mai puneti si voi.
Gasiti si toporisca tot acolo decupata gata. Asta din imagine este redimensionata si mutata si in perspectiva.
Sa stiti ca poza originala nu e chiar asa de rea, cel putin asa mi s-a parut mie.



Sa nu va asteptati sa va explic ca sunt multe etape; m-am ghidat asa dupa simt, la fel puteti sa faceti si voi, inchideti ochii si dati mult click stang ca trebuie sa iasa ceva.

Fisierul psd il puteti descarca de aici si va orientati cum am lucrat.

Distractie placuta! (PS: sa nu uitati de ax, daca nu sunteti multumiti de ax luati o bata cu cuie mie mi-a parut rau ca nu am luat, dar deja apucasem sa....)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu