duminică, 29 noiembrie 2009

Iesire din cadru a unui monstrulet (monster, out of frame)

Asemanator metodei de a scoate in afara cadrului o anumita portiune din subiect s-a procedat si in exemplul de mai jos.



Cum s-a realizat practic acest lucru?

S-au luat trei imagini: una cu monstruletul, a doua cu un TV si a treia am mai luat niste fum

Pasul 1. Am luat Tv-ul si l-am pus in primul layer, al doilea layer am luat monstrul si l-am pus pe urmatorul layer, i-am dat o masca monstrului si am lasat sa se vada doar partea care se suprapunea peste ecranul Tv-ului si mana care iesea din cadrul ecranului Tv.
Pasul 2. Retusuri: Am pus si putin fum  pe un alt layer si am reasezat si firma televizorului ca se vedea in oglinda. Acest lucru am facut decupand firma si cu ctrl+t am reasezat-o. Am mai pus un gradient si niste umbra pe mana monstrului.

De aici puteti descarca fisierul psd sa vedeti pozitia layere-lor. Download aici

Un tutorial rapid si de efect. Putei mai departe improviza alegand ca fundal o alta imagine in loc de gradient si anume o padure sau ce vreti voi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu