vineri, 20 noiembrie 2009

Editare split tonuri portret (prelucare artistica)

Daca sunteti pasionati de editare fotografica inseamna ca deja aveti unealta realgrain de la imagenomic.
Haideti sa vedem ce putem face cu ajutorul acestei componente.

Imaginea la care am ajuns este:



Setarile care le-am facut le vedeti mai jos



In tabul B&W (black and white) am bifat casuta black and white (prima fereastra din imagine)

In tabul tone la split toning am ales blue/green am marit contrastul la shadows +12, la midtones +20 si highlights +18 (a doua fereastra din imagine)

Pe un layer duplicat al imaginii am mai aplicat cateva filtre si anume filter/other/highpass si filter/sharpen/unsharpmask am aplicat un usor gaussian blur apoi am creat un layer din "create new fill or adjustments layer" am taiat un pic light si shadows. Ambele layere le-am bagat intr-un grup layer la care am setat blanding mode "overlay"

Atasez si fisierul psd sa vedeti exact cum s-a lucrat, download aici


Imaginea initiala de la care am plecat este:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu