marți, 10 noiembrie 2009

Manipulare craniu

Azi o sa fac ceva mai deosebit si anume voi lua un craniu si il voi suprapune peste capul unei tipe la care voi adauga si ceva sange pe fundal sa fie meniul complet.
Imaginea finala la care am ajuns dupa o serie de prelucrari.






Puteti descarca si fisierul psd sa vedeti cum s-a lucrat download aici.

Am deschis imaginea 



Am duplicat layerul, iar pe layerul duplicat am dat cu unealta "smudge tool" in dreptul ochilor si gurii pentru a intinde textura.
Am suprapus craniul peste imagine dupa care l-am redimensiuonat si ajustat pe capul tipei cu free transform (ctrl t) si am aranjat un pic si in modul warp tot cu free transform astfel incat golurile ochilor, nasul si dintii sa se suprapuna aproximativ natural pe capul tipei.
Am facut o masca la layerul cu craniu si am lasat sa se vada din imagine doar partea de fata dintre maini restul am ascuns.

Modul de blending pentru craniu este normal. Am desaturat apoi culoarea craniului ca sa aduc la aceiasi nuanta cu restul corpului. Daca tipa era o negresa, desigur nu mai trebuia sa aduc craniul la culoarea pielii. Mai important este sa aducem la aceeasi luminozitate si ton craniul respectiv cu restul corpului, nu culoarea in sine, caci culoare unui craniu este intotdeauna in mod natural alb galbui.
Am deschis apoi un nou layer pe care am aplicat niste pete de sange facute cu ajutorul unor modele de brush pe care le puteti downloada de aici *brush.
Ca sa instalati cele trei modele de brush cu care faceti pete de sange dati pur si simplu dublu click pe cele doua fisiere dupa ce dezarhivati arhiva (avand photoshopul deshis). Cand am pictat sangele am dat pe modul linear burn in cazul de fata si am intins in unele locuri petele de sange cu smudge tool.

Lucrati mereu pe layere noi si nu fugiti de masti. Sunt foarte folositoare si puteti oricand interveni asupra modificarilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu