luni, 30 noiembrie 2009

Sa dam pe buze cu gloss (glossy lips, glamour, shine)

Pentru a face buzele cum sunt cele din imaginea de mai jos vom proceda dupa cum veti vedea in acest tutorial.


Deschidem imaginea la care vrem sa lucram. Eu am lucrat pe urmatoarea imagine




Si am ajuns la imaginea






Pentru a lucra la buze

Pasul 1. Am intrat in modul "edit in quick mask mode" sau apasam tasta Q. Coloram buzele cu atentie si dupa ce terminam apasam iar tasta Q pentru a se activa selectia. Apasam ctrl shift + I pentru a inversa selectia (acum avem selectate buzele) si dam copy din meniul edit (sau ctrl+C) si apoi paste tot din meniul edit (sau ctrl +V); astfel s-a creat un nou layer numai cu buzele.

Pasul 2. Dam ctrl +J la layerul cu buzele (asta inseamna ca duplicam layerul) sau click dreapta si alegem duplicate layer. Repetam procedura inca de doua ori astfel incat sa avem 3 layere cu buzele.

Pasul 3. Mergem pe primul layer cu buzele si in meniu image/adjustments/threshold setam la levels valoarea 128 (de fapt valoarea 128 este implicita nu trebuie sa facem nimic ci doar sa dam OK la fereastra)
Pe urmatorul layer setam valoarea 112, iar pe cel de al treilea 100.
Ce face acest threshold? Practic ne transforma imaginea in alb negru. Valoarea de 128 este la mijloc; daca dam valoarea mai mare inseamna ca vom avea mai mult negru si daca dam spre stanga vom avea mai mult alb.

Pasul 4. Pe primul layer cu buze pe care l-am facut alegem la blending mode lighten si opacity 56% pe cel de al doilea layer deasupra celui dintai vom alege modul soft light la opacitate de 59% si la acest layer putem sa-i schimbam si culoarea, la al treilea layer soft light cu 61% opacitate, aditional mai putem crea un layer nou si sa desenam noi cu pensula pe alb cateva puncte, zone de lumina, eu am ales modul normal cu 24% opacitate.

Pasul 5. Am bagat toate aceste layere intr-un grup si am pastrat la blending mode pass trough. Pentru un efect mai puternic de glow eu am duplicat grupul si am aplicat modul overlay. Opacitatea grupului 2 am setat-o la 75%

Pasul 6. Dupa cum ati observat am aplicat si niste culori pe buze. Pentru acest lucru am creat un nou layer si am colorat cu diverse culori. Am ales pentru acest layer modul color si apoi am intrepatruns culorile cu smudge tool.

Va atases si fisierul psd download aici

4 comentarii:

  1. Prietene, de cand am descoperit blogul tau il consult mereu. Te felicit si iti multumesc pentru tutorialele ce le postezi. Sunt un pasionat entuziast in d'ale fotografiei si imi prinde bine sa invat si eu ceva "manipulare" foto. In speranta ca aceasta "apucatura" (bloggerit) te va tine mult timp de acum incolo, iti doresc toate cele bune si rabdare la "tutorit".

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere si intr-adevar iti trebuie rabdare; de multe ori dureaza mai mult postarea tutorialului decat lucrarea propriu zisa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles asta dar vreau sa stiu de unde il descarc!!!!!!! Am mare nevoie!!!! Vreau un raspuns rapid

    RăspundețiȘtergere