sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Fa-ti un tatuaj!

Un tutorial relativ simplu, important este sa aveti modele de tatuaj. Puteti sa luati si din illustrator sau de pe net, sau poate incercati sa vi le creati singuri.

Imaginea la care am ajuns este



Pentru a ajunge la acest rezultat parcurgeti urmatorii pasi

Pasul 1. Suprapunem tatuajul peste layerul care va fi imprimat. Adjustam marimea tatuajului cu free transform (ctrt + t) iar apoi il ondulam tot cu ctrt +t in modul warp.

Pasul 2. In imaginea de mai sus am aplicat la blending mod "multiply", opacitatea layer-ului am setat-o la 86% si la layer style i-am dat un outer glow pe rosu inchis pentru a simula iritatia pielii in zona tatuajului (sa para mai proaspat facut)
Pasul 3. Am creat o masca pentru a lasa vizibil doar acea parte din tatuaj care se suprapune peste piele, restul nu am lasat-o sa se vada.

Puteti descarca fisierul psd (am lasat si acolo pe layerul 2 si tatuajul in marime naturala poate vreti sa-l folositi in alta imagine). download aici



Poza initiala


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu