joi, 19 noiembrie 2009

Rani pe corp

Sa aplicam cateva rani pe piele cu ajutorul unei masti.
Deschidem in photoshop imaginile de mai jos.


                  



Texturi cu table zgariate, ruginite etc gasim destule pe net. Eu am ales-o pe asta.
Asadar primul layer va fi imaginea cu tipa (background-ul), al doilea layer va fi cel cu tabla.

Pasul 1. In image/adjustments/hue and saturation desaturam culoarea tablei la jumatate din valoarea normala si reglam si un pic culoarea sa o aducem aproximativ la culoarea pielii. Mai putem lucra si cu color balance, in functien de cum ne vine mai usor. Ajustam si luminozitatea din levels si cam atat.

Pasul 2. La blending mode am ales hard light (pentru layerul cu tabla ruginita)

Pasul 3. Faceti o masca pentru a sterge atat marginile tablei cat si interiorul ei si  lasam doar zgarieturile vizibile.

Pasul 4. Dam cu burn tool pe zgarieturi pentru a le accentua

Va atasez si fisierul psd sa vedeti cum s-a lucrat download aici. Vedeti ca am mai pus eu niste sange pe ici pe colea. Daca e prea putin mai puneti si voi. Puteti descarca splashurile brush cu sange tot in sectiunea dark tutorial (vezi tutorialul cu craniu)


Rezultat


Un comentariu: