sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Vintage effect





Azi va voi prezenta cum se poate da o nota artistica unei imagini. Toata treaba consta de fapt in aplicarea unor filtre peste poza initiala pentru a-i da un aspect de vechi. Se regleaza in acest fel si detaliile imaginii astfel incat acestea sa nu fie prea accentuate... practic trebuie sa estompam din detalii, lucrul ce se poate realiza cu ajutorul filtrelor.
Puteti folosi ca filtru in creatiile voastre ceea ce am folosit eu pentru a ajunge la imaginea de mai sus.
Filtrele pe care le-am folosit le puteti lua din fisierul psd pe care puteti sa-l dati jos de aici.

Ca sa luati filtrul din fisierul psd pentru a-l folosi si in alte situatii, procedati in felul urmator: click dreapta pe layer mask-ul filtrului pe care vreti sa-l salvati si dati disable layer mask, la blending mode dati modul normal iar apoi debifati acel ochi din dreptul celorlalte layere astfel incat sa vedeti doar filtrul. (filtrele sunt acele texturi de hartii pe care le-am aplicat peste imaginea initiala). Nu ramane decat sa dati save as si sa salvati textura de hartie (sau filtrul, cum vreti sa-i spuneti) in format jpg in ce locatie vreti. De asemenea puteti gasi pe net o gramada de imagini pe care le puteti folosi ca si filtre, inclusiv la adresele si linkurile pe care le-am pus la dispozitie pe blogul meu.

Ca sa obtineti imaginea la care am ajuns eu in fisierul psd mai creati un filtru cu hartie veche, il puneti deasupra tuturor celorlalte layere si dati pe modul overlay sau multiply. Va puteti juca cu opacitatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu