sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Efecte de lumini

Imaginea finala




Va descriu in mare cateva elemente pe care le-am adaugat pe fotografia initiala.


1. Punctuletele acelea mici si stralucitoare din partea din stanga a imaginii care emana o lumina rosie au fost realizati folosind o dara de fum iar la blending mode am ales disolve.
2. Elementele de glowing (stralucire) nu le mai descriu deoarece cred ca le cunoasteti fiindca sunt prezente pe o gramada de site-uri de profil.
3. Capul tipei care apare pe fundal a fost realizat f usor dubland layerul initial si i-am aplicat un soft light. Am sters restul decorului lasand sa se vada doar capul, cap care de asemenea a fost redimensionat (marit).
4. Am mai aplicat o vignetta (pentru cine nu stie asta inseamna inegrirea fotografiei la colturi).
5.Am mai creeat doua layere cu culori, rosu si albastru. Practic am dat cu pensula cateva linii rosii si alte cateva albastre dupa care am aplicat un gaussian blur si am ales modul color.
6. Am aplicat si un filtru de culoare din image/adjustments/photo filter si am ales un filtru predefinit din lista si anume cooling filter.

Daca stiti elementele de baza nu cred ca e greu in a face ceva asemanator.

Imaginea initiala


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu