vineri, 30 octombrie 2009

Transformare animale (morph animals, photo manipulation)

Propun sa trecem la transplaturi. Luam o parte dintr-un animal (prin decupare) si punem peste altul.
De regula se decupeaza  capul animalului si se pune peste corpul altuia. Se executa cateva retusuri de culoare pentru a aduce la aceiasi nuanta de culoare ambele poze si la aceeasi intensitate a luminii, se poate umbla si la desaturare in cazul in care vrem sa aplicam culori vii peste culori vii de alta nuanta insa.
Totul se face prin exercitiul, iar lucrarile pe masura ce capatam experienta vor fi din ce in ce mai bune.
Se lucreaza mult cu clone stamp tool cu care trebuie sa incercam diferite moduri de aplicare.
O sa atasez cateva imagini exemplificative, important este sa exersati.






4 comentarii:

  1. si mustatzile ghepardului cine le shterge?

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu un porumbel modificat aici: www.dep-art.home.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Foloseste healing si sterge mustatile. Din cauza unghiului sub care privesc nu am vazut. Monitorul meu lcd nu e de cea mai buna calitate si s-a strecurat eroarea. Am mai patit din astea de ex. la Mona Lisa se vede o parte din par mai inchisa. Mi-am dat seama de acest lucru abia dupa ce mi-am vazut postul de pe pc'ul de la servici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata am rectificat eroarea. Nu mai are mustati.

    RăspundețiȘtergere